Гарантія

Офіційна гарантія виробника

Усі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника або магазину. Тривала і успішна експлуатація будь-якого електротехнічного обладнання можлива тільки за умови його правильної установки і експлуатації. Гарантійне обслуговування і ремонт проводиться тільки в авторизованих сервісних центрах. Кожен товар, який реалізується в нашому магазині, супроводжується гарантійним талоном, що є підтвердженням гарантійних зобов'язань. Гарантійний період може відрізнятися в залежності від сервісної політики відповідних виробників, багато з яких мають відділення у великих містах України, а саме обслуговування проводиться авторизованими сервісними центрами. Ви можете отримати цілковиту інформацію у найбільш зручному для Вас сервісному центрі, скориставшись web-сайтом виробника, де представлений повний їх список, або гарантійним талоном до придбаного виробу, в якому вказані гаряча лінія виробника або список сервісних центрів.

Умови гарантійного обслуговування здійснюються відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживача»

Кожен покупець при отриманні товару може і повинен перевірити комплектність виробу, яка визначається описом або керівництвом по його експлуатації, і підтвердити відсутність дефектів. У разі ж виникнення проблем з придбаною технікою Вам необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру або викликати додому його фахівця для з'ясування причин неполадки.

Адреси та телефони центрів технічного обслуговування наведені в гарантійних талонах на товар або на сайті виробника.

Увага! Відмови від гарантійного обслуговування Вам можуть, якщо:

  • — типовий або серійний номер виробу, а також дата продажу в документах нерозбірливі, стерті або змінені;
  • — порушені правила експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, або виріб експлуатувався не за призначенням;
  • — механічно пошкоджений корпус, серійний номер, захисні наклейки, пломби;
  • — всередину вироби потрапили чужорідні предмети або рідини;
  • — несправність викликана включенням в мережу з невідповідними параметрами напруги або частоти;
  • — розбір або ремонт виконувалися приватними особами або організаціями без відповідного дозволу;
  • — дефекти виникли внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин.

Гарантійні зобов'язання також не поширюються на частини, які мають природний обмежений період працездатності, а також аксесуари, що йдуть в комплекті з виробом. Не передбачені претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» кожен покупець має право обміняти товар або повернути його і отримати назад гроші, якщо:

  • — товар не був у експлуатації;
  • — сохранены его товарный вид, потребительские свойства, пломбы, фабричные ярлыки, гарантийный талон.

Дивитися Закон про захист прав споживачів
Перелік товарів які не підлягають обміну/поверненню

При обміні або поверненні товару покупець повинен мати при собі паспорт, а також товарний або касовий чек, або інший підтверджуючий оплату зазначеного вироби документ. Якщо в гарантійний період виріб не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, необхідно надати висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік».

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару вартість доставки і занесення; не повертається. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця!

Якщо Ваша техніка вийшла з ладу або виникли iншi питання — звертайтеся в наш сервісний відділ по телефону: (068) 263 08 75

З повагою, колектив інтернет-магазину Елмаг.